Communication Station/Estación de la Comunicación
Last week's blog on judging caught quite a bit of attention! Probably because we have all had to deal with it in one way or another, whether we were on the receiving end or the giving end. But there is an easy solution to the judging problem! It's called communication! Honest sincere communication requires more than just a mouth! It requires ears that truly hear and a heart that tries to understand and a brain that patiently weighs what is heard without jumping to conclusions. After all, the opposite of all of those is where judging comes from, right? So next time instead of jumping to conclusions and judging another person, or even yourself, take time to get as much of the whole story as you can, really listen, ponder it, seek to understand with all your heart and then make a decision that is positive and edifying to everyone involved!
El blog de la semana pasada en cuanto a juzgar cogió la atención de bastantes! Probablemente porque todos hemos tenido experiencia con ello en una manera u otra; sea que lo estamos recibiendo o dando! Pero hay una manera fácil de solucionar el problema de juzgar! Se llama comunicación! Comunicación honesta y sincera requiere mas que sola una boca! Requiere oídos que verdaderamente escuchan y un corazón que se esfuerza a entender y un celebro que escucha todo pacientemente sin saltar a conclusiones. De todas formas, no es el opuesto a estos de donde viene juzgar? Así, en la próxima, en vez de saltar a conclusiones y juzgar otra persona, o a ti mismo, toma el tiempo a enterarte de toda la historia que sea posible, escuchar de verdad, medita en ello, busca en tu corazón para poder entenderlo y después de todo eso haz una decisión que es positiva y edifica a todos los involucrados!
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